Sweden is my homecountry and Paris is my hometown♥


 

17 dagar kvar och längtan dit är nästan olidlig nu! Inger (min gamla franskalärare som fixat resan åt oss) ringde för en stund sen och även hon känner nog på sig att det börjar närma sig :) När jag svarade hörde jag en svag panikkänsla i hennes röst och hon var oroad över om alla hade fått informationen om den sista inbetalningen som ska vara inne nu på fredag. Sen frågade hon även om alla hade fixat pass, sjukhuskort och andra försäkringar med och för att lugna henne så sa jag ganska övertygande "ja, absolut det är fixat" eller något liknande trots att jag själv inte fixat passet än! Jag skulle gjort det redan i måndes men så har jag skjutit upp det och nu börjar det blir lite kris faktiskt :S Men jag ska göra det direkt imon efter skolan innan jag börjar jobba! :)
Men jag får nog säga till att dom ska försöka skicka hem det så fort det bara går ^^ Allting löser sig :)
It will be amazing! ♥
// E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0