Rix FM festival 2010!

Läste nyss tessans blogg och såg att hon hade skrivit lite om den kommande rix fm festivalen i år. Det är en sak som jag faktiskt varje år brukar gå på, tillsammans med mina närmaste vänner :) Och de brukar vara ganska kul, om inte annat trevligt i alla fall :) Förra året var jag i Båstad eftersom det inte kom hit till Halmstad. Och jag var där tillsammans med Sofie, Lisa, Emma, Antonia, Moa, Johanna, Michelle, Sophia och hennes kille. Sen träffade vi även Philip, Christopher och en kompis till dom :)  Men i år kommer rix fm till Halmstad igen och artisterna som kommer är Anna Bergendahl, Erik Hassle, Darin, Andreas Johnson och Eric Saade. Kan bli rätt bra faktiskt :)

Här är städerna festivalen besöker i sommar:
Stockholm 21 maj,
Umeå 27 maj,
Jönköping 29 maj,
Falun 4 juni,
Västerås 1 juli,
Örnsköldsvik 3 juli,
Karlstad 22 juli,
Helsingborg 29 juli,
Halmstad 1 augusti,
Kalmar 5 augusti,
Växjö 6 augusti,
Göteborg 15 augusti,
Norrköping 19 augusti,
Linköping 20 augusti,
Malmö 21 augusti.

Lite bilder från förra årets festival:



Där var lite folk ja :)

Emma & jag fular oss som vanligt x) och lisa är så söt så :) (så liten man var! :O)

Solbrända goingar!

Ems & lisafisa :)

Jag och lillsyrran. Jag lyckades fånga 2 st gula tröjor med rix fm-loggan som dom kastade ut i publiken ;) Ganska stolt faktiskt för jag lyckas aldrig fånga något sånt ^^ En till mig och en till syrran :)

Kommentarer
Postat av: jonna

de var mysigt! :)



du tar alltid båda tröjorna :o

2010-04-21 @ 19:54:53
URL: http://jonnamared.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0