Påskafton

Idag är de verkligen påsk hemma på ledhestra :) Vi har käkat gott och gömt/letat påskägg samt gått en underbar vårpromenad ute i de fina vädret :) Mysigt när storasyrran är hemma också och alla är samlade för en gångs skull :)

Gårdagen var lyckad! Jag tackar Sanna, Fanny, Lisa, Matilda, Ballen, Ponna, Mia, Sofie, Lena, Julia, Mange, Niklas, Danne och resten av gänget som var med igår för en supertrevlig och rolig kväll! :) Ikväll ska vi hem till min kära vän Emil och festa till de lite där med gamla österledare- mycket trevligt! :)
Men nu ska jag fixa till mig de sista sen bär de av mot Emil!
Återigen glad påsk allihopa! :)
// E


Kommentarer
Postat av: Anna

sv: haha, ja låter som du din lilla partypingla!



HÄLSA GLAD PÅSK TILLBAKA ! <3

2010-04-04 @ 10:54:48
URL: http://justenannan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0