Morgondagen

* Kulturdag i skolan
* Fika med Tobbe och kanske även Mia :)
* Jobb på Gudis 16.00-19.00
* Förpärla hos Lisa
* 18-års fest För Sofia & Adrian

Morgondagen kommer bjuda på många roliga saker och det enda trixet är bara att jag ska ha med grejer till kvällen överallt. Present, smink, locktång, dricka, kläder till kvällen mm. På Sofias & Adrians fest måste man vara utklädd till något på sin första bokstav i förnamnet vilket är ett väldigt kul tema enligt mig! Men det första jag tänkte på när jag hörde det var elefant x) Men jag ska klä ut mig till en emo istället för jag tänkte att det var lite lättare med kläderna och så + att jag har så dålig fantasi :P När jag frågade andra så kom dom med förslag som elvisp, elchock, elvis, ekorre, e-type, elefant och en massa mer men det får bli emo. Jag hinner ändå inte fixa något mer nu tills imon så så får det bli! :)
Men nu väntar min kära säng på att jag ska gå och lägga mig, så de ska jag!
Bonne nuit mes amis! ♥
// E 

 
Ngt i den här stilen imon då? ^^

Kommentarer
Postat av: Christine

Jag går inte ut på nattklubbar så ofta så jag är fel person att fråga. Men det finns ställen som VIP Club, Le Baron och L'Arc. De är riktiga nattklubbar där man kan stöta på kändisar och grejer. Men löjligt dyrt(= förfesta innan) och mycket folk. L'arc är dock tydligen gratis inträde.

Au Boneheur des dames är ju en bra grej på torsdagar. Gratis inträde sen fram till klockan 23 är det gratis dricka och mat. De bjuder även på grejer under kvällen(t ex igår fick vi en hatt, godis och ett hawaii-halsband).



Men googla på clubs paris, så får du nog mer info än vad jag kan ge ;-) Det finns hur mycket klubbar som helst över hela stan!

2010-04-30 @ 11:03:41
URL: http://christineiparis.blogg.se/
Postat av: Sara

Weeey, jag förväntar mig bildbevis på din outfit från igår snäckan;)

2010-05-01 @ 15:06:19
URL: http://saramared.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0