Jag är friiiiiiiiisk!

Efter 2 veckor kan jag knappt fatta att jag äntligen är frisk!! Känslan att kunna andas normalt igen är nästan obeskrivlig x) Jag tar visserligen fortfarande droppar i ögonen men jag känner mig helt återställd så det är ingenting :)
Annars så har det inte hänt så mycket i mitt lilla liv.. Jag har varit hemma idag med och njutit av den sista dagen som "sjukling" och laddat inför morgondagen. Jag har även bakat kladdkaka med after eight (stvning?) på men inte hunnit smaka än! Det blir nattamaten nu så jag säger godnatt och tack för mig för ikväll!
Sleep tight! // E



Kommentarer
Postat av: Johaaannnnaaa Billllllow

Svaaar: jaa jag kan nästa vecka, kan nog inte heller till helgen, :P <3

2010-04-23 @ 10:59:43
URL: http://johannabillow.blogg.se/
Postat av: Elin

Sv; mm, det gör ju tyvärr det :@

2010-04-24 @ 01:30:57
URL: http://plenis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0