I do not have to apologize for how I repair what you have broke.


Me. Myself. And I.


Har varit hemma idag eftersom förkylningen, halsbrännan och min hesa hals inte vill ge med sig. Men huvudvärken och febern har gett upp fajten och mamma kanske har rätt i att jag ska käka pencilinet (stavning?) för jag kan ha haft halsfluss igen.. Min hals har verkligen värkt, skärt och hatt sig så de har sjort fruktansvärt ont men jag vet inte :P Hoppas bara att de går över snart! Kanske går till skolan imon om de blir lite bättre i halsen men kan i alla fall inte vara med på dansen :(
Något annat som hänt är att jag bestämt mig för att sätta igång med fotbollen igen! Så fort jag kan efter att jag blivit frisk :) Jag har hela tiden tänkt komma tillbaka men varit osäker på när och nu i helgen insåg jag verkligen hur mycket jag saknar de och hur mycket jag brinner för fotbollen! De är en del av mig, min uppväxt, mitt liv. De är något som både jag, många av mina vänner och många i min familj delar en passion för och jag tänker inte ge upp de! Även om de ibland betyder att jag får fixa & trixa med jobbtider samt sitta uppe vissa nätter och plugga inför prov ^^ Trots de är de helt klart värt de!
Men nu ska jag krypa ner i sängen och så får vi se om jag mår bättre imon!
Sleep tight folket!

XoXo // E


Kommentarer
Postat av: Anna

sv: haha, du skojjar. så galet xd



underbar bild ! <3:)

haha, du har tyvärr inte lyckats övertyga mej om att fotboll är något att ha xd Krya på dej, gumman! <3

2010-04-13 @ 19:27:47
URL: http://justenannan.blogg.se/
Postat av: etienne

sv; aah det var precis vad jag med behövde :) så det var riktigt passande!

GRYMT SÖT BILD OCKSÅ! :D:D

2010-04-14 @ 19:09:59
URL: http://etiennenoelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0