Home sweet home!

Äntligen är man hemma efter en sketen helg! Hahah nae helgen har varit super verkligen!! :D Jag har haft skitkul och resten av laget likaså! Dock blev lägret inte som jag hade tänkt mig.. Jag vaknade upp i fredes med en känsla av att jag var lite tjock i halsen och de visade sig längre fram på kvällen efter en hård träning när vi kommit till Danmark. Lördag morgon vaknade jag upp med hosta, en näsa som rinner (som fan!*), jag är hes som en kråka och med en känsla av att jag hade låg feber dessutom! Inte vidare kul eftersom jag fick stå över 2 träningspass pga detta men jag lät inte de förstöra lägret ändå för min del :) De blev bad på dagen och puben med el clasico på kvällen! Skit kul var de!
De finns massa mer att berätta om vår lilla tripp till Grenå, Danmark men då hade inlägget blivit milslångt så därför har jag valt att korta ner de ^^ Men jag säger återigen att jag har haft skitkul och jag älskar mitt lag! :) Utan er hade de inte varit desamma! ♥
Puss på er! // E  

Pics kommer! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0