2010 04 27

Dagen har varit super Även om vädret har varit lite trist. Den började med att jag halvförsov mig och kom lite sent till första lektionen men det gick bra, andra lektionen var dans och idag gick det skit bra! Gjorde visserligen något fel här och där ibland men det fixar man till på ett kick så är man rätt nästa gång :) Vi gjorde färdigt en hel dans idag med :) Kändes toppen för det börjar närma sig uppvisningen nu! 2 veckor kvar och så fort man tänker på det så börjar det bubbla i magen ^^ men det kommer bli super! ;) Dagen forsatte med lektioner som var helt okej eller till och med roliga. Efter skolan gick jag och mia för att köpa varsin stor godispåse och en koffeinkick i form av red bull- Super för pluggandet!
Idag har jag även fått höra en nyhet som gjorde mig jätte glad.. två utav mina underbara vänner är numera ett par! hoppas att det går bra för er och att det håller länge turturduvor! :)
Och till sist.. LÖNEN HAR KOMMMIT IN PÅ KONTOT! :D Lycka!
Men nu ska jag joina min syster och hennes kille i soffan framför tv:n :)
Have a good night everybody!
Love // E



Kommentarer
Postat av: Anna

min träningshall :o xd



sv: haha, erkänn den är söt? haha,. tack! hoppas du hittar den också :P<33

2010-04-30 @ 19:14:40
URL: http://justenannan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0