Glass i stora lass!

Visst hade världen inte varit densamma utan glass!? :) Jag sitter just nu och vräker i mig ananassplit, en vaniljglass med ananassorbet i och de är ju så gott! Visst hade en Ben & Jerry glass varit en smula bättre men den här duger fint den med! :)
Idag har solen strålat ute och jag har varit hemma från skolan även denna dag men mår betydligt mycket bättre så imon ska jag till skolan och krama om alla mina vänner! Men Jag låg inte inne på rummet, i sängen och deppade för att jag inte fick sitta i skolan och plugga utan jag gick ut och satte mig i en solstol med en bok och fick faktiskt lite färg :) Trodde inte de skulle ta något över huvudtaget men jo! Några dagar till så kanske de syns lite sen :P Skönt att de fina vädret har hållt i sig så här länge i alla fall. Självklart hoppas man ju att de fortsätter likadant också :)
Nu plugg plugg plugg..
// E - Love hurts!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0