Då var det konstaterat.



Jag har varit hemma från skolan idag för att imorse när jag stigit upp så mådde jag inget vidare.. Ögonen sved, halsen brände och jag kände mig allmänt utmattad. Och nu är jag nyss hemkommen från läkarn. Jag har ögoninflamation som jag och pappa misstänkte. Läkarn misstänkte även pollenallergi men jag har aldrig varit de innan och så planerar jag att de ska förbli :) Så jag skulle börja med ögondroppar till en början och se om de går över. Annars blir de allergitest :(
Medans jag ändå är hemma så kan jag sätta igång med mitt plugg som jag bara lagt på hög de senaste veckorna. Om jag ska ha lämnat in alla arbeten innan skolan är slut för den här terminen så är det verkligen dags att sätta fart! Och dags att kämpa.. Mitt mål med mina betyg på gymnasiet har hela tiden varit sen jag började att jag bara skulle ha G i franska. Men jag tror att jag får tänka om x)
Men nu ska jag sätta igång!
Hörs senare! // E

Kommentarer
Postat av: cassandra

sv; Ägaren till restaurang Salt har tagit över restaurangen Punch, och då flyttas några av personalen dit istället :)

2010-04-20 @ 17:13:52
URL: http://casss.blogg.se/
Postat av: Anna

USCH - krya på dej! <3



sv: tja, ja kan ju aölltid glädja mej åt att jag har så underbara kusiner - trots att de är fotbollsintresserade hela högen! xd <3

Visst, säg bara till när du kan så flyger jag in till biosalen! :D

haha, okej, ja köpte ett par högklackade (typ tio cm, hur kmr jag kunna gå i dem? :s) som jag troliigen ska ha å skolavslutningen ;) svarta med remmar, tror sofie har ett par liknande ;)<3

2010-04-20 @ 21:49:48
URL: http://justenannan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0