Confessions

Usch, fy och blä för min dåliga uppdatering denna helgen men så blir det ibland! Helgen har bestått av jobb, fika med lisa, jobb, grillkväll med tjejerna hos michelle och ännu mera jobb :) Och jag inser nu när jag skriver det att jag har jobbat väldigt mycket denna helgen men så är det ibland :)
Grillningen igår gick lite sisådär ^^ Jag står fast vid att tjejer visst kan grilla men att vi i så fall ska använda en ordentlig grill med ett ordentligt galler x) Köttet ville inte alls som vi ville och det åkte ner i elden/glöden/askan hela tiden för gallret var inte tillräckligt stort och inte särskilt stabilt eller stadigt heller.. Men efter en stund så satt vi alla, mätta och belåtna vid grillplatsen :) (Bilder från gårdagen kommer inom kort! förmodligen på fb..)
Vi hade skit kul i alla fall! :)
// E - 20 dagar kvar till Paris! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0