Buzy days!

Full rulle har de varit de senaste 2 dagarna och med bara 7 timmars sömn efter båda så kan ni gissa att jag är trött! Men jag har haft superkul!
"Klassfesten" (bara halva klassen där) var lyckad och alla verkade ha skitkul även om de spårade ut lite i slutet.. Stopp i toan och ett bord som välte med lite grejer på men alltihop fixade sig ändå :) Tack till axel för festen och allt roligt folk som var där! :)

Och så igår var de upp tidigt för de var dansträning på skolan tillsammans med dans & gestaltning som gällde. Var där vid 9 tiden och höll på till 12 sen var jag tvungen att gå för jag skulle jobba :/ Men gud va kul de är! Danserna börjar sitta mer men samtidigt så har Linda (vår lärare) också blivit petigare så de gäller att ligga i om man ska ligga på plus där minsann ;)
Efter de var de bara hem och vända sen in till jobbet och jobba i 4 timmar. Efter de direkt hem till Etti som bjudit hem några tjejer för pizza :) Lite senare sen på kvällen så kom killarna och lite fler tjejor så då var de fest! Trevligt trevligt! Ganska surt att min kamera försvann under kvällen bara. I 2 timmar gick jag och letade efter den i varenda litet hörn i hela huset men den fanns inte där.. (PANIK! eftersom de var min systers kamera) Så när jag vaknade hos Etti i morse så var jag inställd på att den var snodd även om de kändes jävligt* surt! Men så precis innan jag ska gå så kollar jag bland skorna och bakom dörren i hallen för tusende gången och ser en kamerasladd! -Lycka! Någon hade ställt den och gömt den bakom ett par stövlar, bakom dörren i hallen. Vem gör så!? Skrek i alla fall av lycka när jag hittade den och jag är bara glad att den kom fram nu :)
En halvtimme efter att jag hittat den tar jag och Lisa bussen in till stan och köper mat på pastavagnen sen bussen hem och ut i de fina vädret som gällde. Tillsammans med lite sömn också! :)

Hemskt mycket text blev de nu men så här har i alla fall mina 2 senaste dagar sett ut :)
// E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0