090907: My life is like a roller coaster!

I mitt huvud snurrar allt mellan himmel och jord just nu. Plugg, utbildningsmässor för vår linje, träning, killproblem och ja allt va de kan finnas i en 17 årig tjejs huvud. Jag är som många vet en av världens dåligaste människor på att planera saker. Mina föräldrar tjatar på mig, mina lärare, skolsköterskan och t.o.m. mina vänner att om jag hade planerat saker och ting i god tid så hade mitt liv varit så mycket enklare. Och jag kan inte annat än hålla med dom! I alla fall idag :P 

Jag går upp ca halv 7 imorse och tyckte att jag hade god tid på mig tills bussen gick 07.19. Så jag sitter och käkar lugnt och klä på mig segare än en sengångare och till slut sminkar mig. Jag var klar ca 10 över och var ganska nöjd med mig själv över att jag för en gång skull skulle hinna med bussen x) Men självklart så hade jag glömt ngt! Vi hade ju idrott idag! Första för mig och andra för resten av klassen tror jag :) så jag springer runt som en yr höna och hittar ingenting! Klockan tickar och snart var klockan 07.18.. :P Tidsoptimist som jag är så slänger jag på mig mina skor och kutar till busshållsplatsen, ringer sofie och får bekräftat att jag missat bussen som mamma sagt till mig tusen gånger där hemma innan jag sprang iväg att jag skulle göra.. x) Men man måste ju försöka och leva på hoppet eller hur? (a)

utan hopp är vi ingenting.. ♥



Jag vet att jag ställt till de. Jag förstår att du inte tycker om mig och inte vill veta av mig mer men jag e så ledsen för alltihop. Och jag vet inte vad jag kan göra eller säga mer än förlåt.  ♥


Kommentarer
Postat av: Matilda

Elin då, jag har faktiskt inte missat bussen en enda gång ännu! dock tagit fel buss haha -.- <3

2009-09-07 @ 23:00:52
URL: http://myownmelody.blogg.se/
Postat av: emmy

haha jo de loste sig tillslut, haha men min vardpappa fragade mig sedan om de hade slutat fungerar nar jag skulle tanda imorse, tydligen nagon propp som gatt eller nagot. haha! Denna veckan har det varit ganska varmt vader har :) kramkram!

2009-09-08 @ 11:12:57
URL: http://emmyyaltemyr.blogg.se/
Postat av: emma

sv; ja vi får festa snart igen! PUSSEN <3

2009-09-08 @ 14:09:11
URL: http://eemmmajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0