Jag är ingen poet precis

Varför varför varför valde jag svenska C?
Har suttit och försökt skriva 2 st dikter nu som vi har haft i läxa i svenskan. Jag har suttit i ca 4 timmar för att få ihop några ynka rader! Jag blir tokig! Vid flera tillfällen medans jag suttit här och klurat på rim har jag starkt funderat på att kasta ut datorn genom fönstret eller bara skita i allting!! :@ åhh jag hatar och älskar svenska ämnet. Så vraför valde jag svenska C på mina valbara kurser? :O Ibland går de hur bra som helst men oftast bara skit! Jag är i alla fall äntligen färdig med allting nu och jag är riktigt stolt över mig själv. Mamma och pappa läste igenom de och dom tyckte också de lät bra så jag är supernöjd! :)
Nu ska jag snart gå och lägga mig.. Börjar tidigt imon och måste ladda för dansen också ;)
För er som inte sett mig efter att jag färgat mitt hår i fredes så kan jag berätta att de numera är rött! xD Eller mörk rött för att vara korekt. Helt missfärgat är de i alla fall men va gör man? Man måste ju testa. x) Trivs bättre som blondin så ska färga om det elr slinga de om 1 eller 2 månader igen :)
Nu så. Nu ska jag dricka en kopp varm oboy sen krypa ner i sängen.
Sweet dreams everybody!
Love E
 


"Här kommer piff och puff, e på sprången.. Nej just de fel låt x) Ja må hon leva!
Ja må hon leva ut i hundrade år! så går den ju!" ;P

Imon fyller min bästa vän år! Grattis sofie på 17 års dagen!
Älskar dig gumman ♥


Kommentarer
Postat av: Johanna

GRATTIS MIN SÖTA SOFIE! hoppas att hon hade en bra dag :D !Elin, det är kul och läsa din blogg alltid lika intressant ! =) <3

2009-09-22 @ 13:54:34
URL: http://joohannajoohansson.blogg.se/
Postat av: emma

sv; du jag ska tala om för dig att du vill inte alls hoppa på kryckor, det är bland det jobbigaste som finns!!! <3

2009-09-22 @ 19:52:43
URL: http://eemmmajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0