I'm on my way back from the bottom

Min helg har varit super!
Vi vann matchen mot Harplinge i lördes med 7-0! :D Ett bättre slut på säsongen kunde vi inte haft :) Alla var super glada och nöjda över resultatet vilket bara gjorde att lagfesten blev ännu roligare :) Vi började med att käka potatissallad, kalteplattor och bröd samtidigt som annika och jögge hållde tal om säsongen och hur stolta dom va över oss ;) sen blev de en massa lekar och jag måste säga att jag var grym när vi körde näringskedjan ;P Jag lyckades vara i toppen från början tills de var bara var 5 utav oss kvar utav totalt 24 stycken ;) När alla var sådär lagomtrötta så följde jag, Antonia och Johanna med Lisa hem och bakade kladdmuffins :) Sen senare kom Philip, David, Gustav och Billing och de slutade med att alla förutom Gustav sov där x) Jätte mysigt! :) Men tyvärr somnade jag först (typ 4 timmar innan alla dom andra) så jag missade nog en del men jag hade jätte kul när jag var vaken :P

I söndes åkte jag hem från Lisa vid 2-tiden ungefär och kom hem, duschade, bytte om och sen var de bara att hoppa på moppen och köra in till stan till salongen för sara skulle städa och jag plugga. Vi var där i ca 2 timmar sen åkte vi vidare till Zuzana på middag med jobbarkompisarna :) De blev 3 rätters med räkröra som förrätt, nötläggsgryta med potatis till huvudrätt och citronmarängpaj till efterrätt. Supergott alltihop! :) När vi väl skulle hem vid halv 11 tiden var jag jätte trött men jag lyckades ändå hålla mig på inom dom sträckade linjerna på vägen hem :P



Lisa, tack för helgen gumman! Du är underbar! ♥ Och du borde absolut lyssna på denna låten!
De är som om den är skriven om dig :)


Idag försov jag mig till första lektionen som var samhäll och missade en film som vi skulle kolla på men de verklade inte vara så jätte viktigt i alla fall så de var ändå bra :) Efter den lektionen så hade vi 2 timmars håla och vi sitter mest i bibblan och snackar när de till slut är ca en halvtimme kvar tills vi börjar och jag, Anna och Jossan bestämmer oss för att ta bilen in till stan och köpa varsin kyckling/kebab-rulle på citykebab och hinna tillbaka till idrotten :S Galet nog hann vi i tid till vår skridskorlektion proppfulla och med ett mottagande från vår idrottslärare som skakar på huvet och säger "Och ni ska vara idrottstjejer ?". hahha x) Jaja jag och Jossan skrattade mest bara och skyndade snabbt in för att sätta på oss skridskorna och tror de eller ej men jag trillade inte en enda gång idag när vi åkte! Wiie! Jag kan säga er att en glad Elin gick därifrån :) Jag är inte längre "Bambi på hal is"! :D Fast jag kanske ska vänta tills efter nästa måndag med att säga de egentligen :P För då har vi sista skridskoråkningen för 2:an. :) Hoppas att de går lika bra då :)

Och nu äntligen när klockan är kvart över 12 så ska jag gå och lägga mig :) Jag har kollat på idol och jag har pluggat :)
För imon väntar prov i samhäll. :S
Wish me luck! :) 
Och sweet dreams everybody! ♥
Love E


Kommentarer
Postat av: Anna

haha, tack för stödet gumman :) <3 får se om jag orkar hållla igång en blogg, måste ju vara någon som läser den och skriver lite kommentarer i så fall (a) kan du hjälpa mej att fixa en snygg design på hela bloggsaken ? (a) pusssss <3

2009-09-29 @ 18:48:52
URL: http://justenannan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0