Helgen..

Har varit underbar! ♥ Fredagkväll blev de mys hemma hos bomba bengtsson, bara hon och jag. Vi satt och snackade, badade badtunna och kollade film. :) Lördag var de först lite städning hemma sen match mot slöinge-skrea med laget.. Vi vann tjejer!! :D 5-2 blev de till slut och som jag sa till tjejerna efter matchen så var de nog dom längsta sista minuterna ever! :P De var många glädjeskrik och glädjeskutt efter att domarn blåst av särskillt från annika ;D hhaha som kaj sa "Du skulle nästan behöva lugnande annika" ;P

Igår kväll var de fest hemma hos Lena :) trevligt trevligt! bäst var när alla hade knökat in sig i tv rummet och skulle kolla på dom sista minuterna av matchen mellan sverige och ungern :D de står 1-1 och zlatan lyckas till slut slå in bollen i sista sekund innan domarn blåser av matchen :D och som vi skrek! x) riktigt kul var de :) vi festade natten lång och jag somnade till slut kl 7 i soffan xD sov 2 timmar sen var de upp och städa ;P när jag kommit hem gick jag och la mig och sov 3 timmar till sen gick jag upp och käkade + städade.. och så ikväll så har jag varit med mina galningar sofie, mia, tobbe och schider på spenshult och badat :) jätte mysigt! love you all! ♥
Nu ska jag susa i sängen för imon e de skola och jag kommer vara trött! Men va gör man? man har ju inte så mkt val :P Imon har vi i alla fall idrott :D ska bli sjukt kul :) första denna terminen för min del :)
Natti natti everybody! ♥
Puss Puss // Elin- when love takes over..

                                           


Jag vill säga ett grattis i efterskott till min underbara storasyster som fyllde 20 igår! Tack för att du alltid finns där! Älskar dig! ♥



Kommentarer
Postat av: emmy

hej :D jag trivs superduper! Längtar inte hem .. ännu iaf! haha. Hur är allt där hemma? :) ta hand om dig, kram!

2009-09-07 @ 07:40:03
URL: http://emmyyaltemyr.blogg.se/
Postat av: sanna

hahaha elin missade idrotten igen!! detta är ju nästan rooooligt :D

2009-09-07 @ 20:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0