Hata hata dåliga domare!! x)

"And maybe it's not my weekend. But it's gonna be my year. And I'm so sick of watching while the minutes pass. While I go nowhere. And this is my reaction to everything I fear. Cause I've been going crazy. I don't wanna waste another minute here."¨

Några dagar sen jag uppdaterade bloggen nu, men tiden har inte räckt till helt enkelt. I fredes var de först skolan, sen färga håret, sen jobb, sen förfest och käk med tjejerna sen klassfest ;) skitkul alltihopa! 
Lördag.. Jobba, hem och käka + göra mig i ordning för kvällen.. Vid 7-tiden stack jag, lisa, moa, tonna, lena och sofie hem till robin i hylte. Kvällen var skitkul med mycket dans såklart ;)
Söndag.. match mot Vapnö FF. Jag, tonna och lisa va ganska sega i benen sen gårdagen så de gick inte så bra som de kanske kunde gått :/ Många som blev skadade under matchen och matchen varade nog i 2 timmar och 15 min! :O En match är ju normalt 2 x 45 min.. Men som sagt så var de många  som blev skadade och emma fick t.o.m åka in med ambulans till akuten men som tur va så hade hon inte brutit något men hon ska hoppa på kryckor i någon vecka än då.. :/ matchen slutade 4-2 till vapnö.. dom fick 2 straffar och domarn sög!! :@ Men va finns de att göra åt? inget! Usch för dåliga domare! x) 
Nu ska jag springa till bussen med matilda! ;) 
Ha dé folket!
Love E 


Kommentarer
Postat av: Matilda

.. fast den missade vi, SÅ klart

2009-09-22 @ 18:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0