Gooodmorgon världen!

Kl är 07.06 och jag är trött!! Har egentligen sovmorgon idag, men var tvungen att skriva färdigt mitt svenska arbete och skicka de nu på morgonen så jag fick stiga upp en timme tidigare.. usch!
Idag har vi bara två lektioner så slutar ganska tidigt, men jag ska jobba lite senare och hinner inte hem i mellan tyvärr. =/ Så de blir några timmar i stan efter plugget och de kommer garanterat sluta i att jag tar en fika med någon (a) Jag är pank för tillfället fast jag ska färga håret imon så helt slut är det inte men jag har absolut inga pengar över sen x) Nästa lön kommer ju om en vecka så de är inte så farligt men blir lite smått depprimerad när jag går i alla klädaffärer som fått in så fina och mysiga höstkläder nu =/ Life sucks sometimes! :P Och nästa lön måste jag spara för jag ska ju till stockholm! :D Och jag fick nyss bekräftat att vi har en heldag med shopping inplanerat! Kan de bli bättre? :D Kolla Sverige-Albanien ena dagen och shoppa den andra. Antagligen inte! ;) Den 14 och 15 oktober ska vi sätta sprätt på pengarna! ;D
Nu ska jag snart börja göra mig i ordning för skolan.. Dagens outfit? Ingen aning! Idag blir de bara att slänga ihop något :P
Ha dé folket!
Love E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0