Den stora städdagen är här!

Jag ska skura, jag ska moppa, jag ska damma lite bla bla bla.. x) Idag har hela familjen Mared/Jönsson bara städat! och ätit förstås :P Imorgon kommer nämligen en mäklare som ska värdera vårt kära lilla hus :) Flytt på g! Stockholm here I come! :D Nae bara skojjar! ;P Vi ska värdera huset så att vi kan ta ett till lån så att vi kan bygga ut bara :) Jag är helt slut i alla fall men inte hjäper de att man går och slöar och klagar :P Nu ska jag ta moppen in till salongen i stan och städa där.. tar en halvtimme in med moppe + 3 timmars städning och sen en halvtimme hem xD Jag kmr alltså vara hem någon gång i natt.. Kul! noot! -.- Men de måste göras och jag får ju pengar för att städa salongen ;)
NU MÅSTE JAG PYSA! Ha dé folket!
Puss på skinkan! // E


Kommentarer
Postat av: Johanna

du där blev jag lite skraj ett tag , det där med sthlm ^^ haha :D <3

2009-09-14 @ 16:41:45
URL: http://joohannajoohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0