De ryktades om fest igår ;)

Igår var de fest i lilla lilla oskarström hemma hos amanda :) Folket välde in vid 10- halv 11 tiden och amanda som är så snäll kunde inte säga nej till någon så tillslut var de väl en 30-40 pers hemma hos henne :P Kvällen blev riktigt lyckad och jag tror inte att de var någon som hade tråkigt :) Inte jag i alla fall ;) De var ju meningen att jag inte skulle gå ut alls igår men de ändrades snabbt :P och i mitt horoskop som jag läste precis innan jag åkte dit så stod de att jag inte skulle förvänta mig någonting och de gjorde jag inte heller :) Tror att de var den största anledningen till att jag faktiskt hade skit kul! :) och så klart tack vare allt roligt folk som var där! ♥ Så tack folket för igår! :)
Live life and allways party like a rockstar! ;)
Love E

Pics comming up soon! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0