090915

Trött och sleten är bara förnamnet..
Dagen startade med 1,5 timmes svenska som var helt okej, gjorde bort mig dock X) svarade helt fel inför hela klassen och jag typ skrek ut svaret för jag var helt säker på att de var rätt men efteråt när jag tänkte på vad jag sagt så insåg jag att de inte kunde vara mer fel xD Jag är och kommer alltid vara klassens clown ;) Men i alla fall.. :P Dagen fortsatte med dans. Wiie! :D Skitkul och skitjobbigt som vanligt ;P Och jag älskar de! ♥ Idag började vi med Bolliwood-dansen och den kommer verkligen bli skitkul! De är bara tjejer som är med i den än så länge men vi ska nog få in killarna på något sätt ;) 
Efter dansen var de matte lektion.. Och som vanligt fattade jag ingenting x) Tog i princip hela lektionen för mig att fatta allt som kanske skulle tagit 20 min egentligen (lektionen var en timme) X) sen var de mat (god!), engelska och kemi som gällde. Jag fick feber under svenska lektionen på morgonen så jag var inte så jätte pigg på de här sista lektionerna.. Men de gick bra och jag slutade till slut vid halv 4 :)
Då tog jag bussen in till stan och mötte upp Lisa :) Gick runt och kollade i en massa affärer trots att vi båda två är panka! x) Misslyckade står vi tillsammans du och jag ;) När vi gått runt i någon timme ungefär bestämde vi oss för att fika :) Och jag och Lisa är två nötskal när de gäller att bestämma oss för något x) Vi yrade runt som två vimsiga höner på alla fik i stan typ och kollade vem som hade billigast kladdkaka xD Tillslut sket vi i de och satte oss på skånskan :) Jätte mysigt! :)
Detta blev de för min och lisas del idag (:


 


Lisa ville inte vara med på bild men hon kom med lite ändå ;P


Kommentarer
Postat av: Lina

gaaah vad gott det ser ut!! <3

2009-09-17 @ 23:42:22
URL: http://linaapalmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0