090914

Lovely day! Min dag har varit underbar! Den startade med 1,5 timmes samhällskunskap som var riktigt rolig idag :) sen var de 2 timmars håla som spenderades i datasalen x) och sen idrott! :D Wiie!! Första idrottslektionen detta läsåret :) Och de var orientering! Fun, fun, fun :D Slutade sen vid 2 tiden och var hemma vid halv 4 ungefär.. Då var mäklaren här och kollade runt i huset och på vår tomt :P Allt verkade gå bra och de får vi hoppas att de gjorde också! När han åkt så gick jag och Jonna ut och tog lite bilder tillsammans med Glory ♥ Lägger in dom lite senare ;) Efter de satte jag mig i sängen med datorn och ja här sitter jag nu ;P Pluggar lite, kollar lite bilder mm :)

Ja de var min dag de. Gud va trist den låter x) Men jag har varit på så bra humör hela dagen och både jag och Jossan har varit lite flumiga och galna idag ;P Vi är knasiga du och jag! ;D Me like! Sen så berättade Tonna en sak som jag blev så chokad över men så glad över ändå :) Jag har inte kunnat släppa de på hela dagen och kommer säkerligen inte kunna göra de på några dagar heller.. (a)
  
Jag har även fått reda på att biljetterna till Stockholm är bokade idag! :D Vi är 16 personer från laget som ska kolla Sverige- Albanien på råsunda den 14 oktober! Yeah!






Bilder från i fredes ;D tagna från Fannys blogg :)
Spana in! fannyharrysson.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ah, det finns alldeles för många frågor och alldeles för få svar i den kategorin :/ Men de kanske är som du säger, man kanske inte ska undra så mkt utan man ska bara åka med in i strömmen och njuta :D <3<3

2009-09-15 @ 14:55:12
URL: http://joohannajoohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0