090910

Sverige vann igår :) med ett skitmål som gick in tack vare en maltisisk försvare X) men vi gör inte annat än tackar för de :) 

Idag har varit en påfrestande dag med långa lektioner och mycket tankar i huvudet.. Allt går så långsamt nu när jag för en gång skull vill att de ska gå snabbt. :/ Jag behöver komma bort från Halmstad ett tag tror jag. Resa eller hitta på något. Vad som helst. Bara komma bort för en stund och rensa huvudet och tankarna lite. De tror jag hade varit perfekt just nu. :) 
Hann i alla falll med att jobba några timmar på jobbet idag efter skolan. Och pengar behövs för nästa månad ska jag köpa laptop! :D En kille på pappas jobb har kollat upp olika modeller till mig och hittat en som verkar passa mig bra :) En XPS modell XPS M1530 :) Så nu är de bara spara spara spara som gäller :) Men köpte faktiskt lite saker från monki igår.. Jag vet jag är en syndare x) men jag behövde de igår.. Jag gick hem från sista lektionen för att jag var jätte deppig över en person som jag bråkat med :/ men nog om de :)
Nu ska jag susa :) Natti natti folket! ♥
Love E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0