Let's fall in to new seasons

My head is spinning!
Idag eller denna veckan rättare sagt har de varit regn, blåst och rusk.. Ja hösten är verkligen här och jag går redan och längtar tills nästa sommar.. (a) Så matilda de är inte bara i London som de öser ner :P De är väl ert väder som kommer till oss sen.. Och isf innebär de ännu mer regn för vår del x) usch usch usch!



Idag i skolan var dagen för de efterlängtade biologiprovet kommen. Som vanligt så satt jag igår sent på kvällen och hällde i mig kaffe samtidigt som jag försökte läsa igenom alla de sidor som var till provet :P Råpluggande är min grej! x) Men de är inte bra! Jag antar att vissa saker förändras aldrig även om man vill de. De kändes inte särskilt bra efter skrivningen idag men de var tydligen fler än jag som tyckte det var svårt och vissa av dom hade börjat plugga på provet för 2 veckor sen :S Jag hoppas att jag får ett G iaf :) 


Imorgon är de fredag och dagen kommer bli fullspäckad! :)
07.00 Väckarklockan ringer.. Rise and shine! ;) ♥
08.10 Skolan börjar. Geografi A, Engelska B och Samhäll B står på schemat :)
13.00 Kolla på dansuppvisning på Halmstad teater med Dans & Gestaltningsgrupperna! :D
16.00 Jobba..
18.45 Ta bussen till förfest hos Sanna :)
19.00 Förfest med gamla + nya gänget :D
ca 22.00 Ta bussen till Club Magic i Galejan :D

Dagen kanske inte ser så smockad ut men jag vet inte hur länge dansuppvisningen på teatern t.ex. varar så jag kanske kommer försent till jobbet osv. :S Men de ska nog fixa sig :) De ska bli jätte kul på kvällen med Galejan för de är jätte mycket folk som ska dit!! Roligt folk! ;) Så ja hela dagen ska nog bli riktigt lyckad :)

Nu ska jag plugga lite och sen sätta på en film och mysa lite tänkte jag :)
Keep smiling and keep shining! :)
Love E


Kommentarer
Postat av: amanda

svar; tack söte! :)

2009-10-11 @ 21:05:17
URL: http://amaandab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0