Can't wait!!

Idag vaknade jag och hade försovit mig med en timme :S gaaah! Så jag sprang upp ur sängen och slängde i mig maten och sprang till bussen x) Började vid 10 och slutade vid halv 4.. I skolan var de lugnt hela dan förutom att vi hade prov sista lektionen i Kemi :S vet inte riktigt hur de gick men hoppas på VG i alla fall :)
Efter skolan träffade jag Lisa i stan en stund och fixade lite grejer till vår stockholmsresa imon ;) Lisa köpte bland annat vantar för de snöar i stockholm! :O Så de kommer bli riktigt kallt att stå på råsunda och hejja på landslaget men de är det värt! :) Ska bli grymt kul hela resan! När jag kom hem vid 5- halv 6 tiden så var de bara pappa som var hemma. skönt! Man kunde få lite lugn och ro :P satte mig en kortis vid datorn och sen började jag lägga fram saker som jag ska ha med imon och jag är inte färdig än! x) De kommer bli som vanligt.. Jag tar med kläder för en månad fast att jag bara ska vara borta 2 dagar och jag kommer att glömma de viktigaste x) och jag kommer säkert precis att hinna med tåget imon också xD hahah ja de är typiskt mig de! (a) Vi får se hur de går imon ;) Nu ska jag fortsätta packa och sen slänga mig i säng och ladda för imon :) 
Puss på er! Och godnatt! ♥
// E - Can't wait!

 

Vi kommer ha så grymt kul tjejjor! ♥



 Denna veckan..

  • Ska jag till stockholm!!
  • Ska jag antagligen få en lillasyster! :S:D
  • Är de lite mer än 6 veckor sen Europaklassen åkte iväg vilket innebär att ca halva tiden har gått och snart kommer dom hem! :D
  • Ska jag göra om mitt rum :)
  • Kommer bli underbar!! :D


Kommentarer
Postat av: Anna

Ha det bäst! ♥

köpte bara ett par örhänge i stan förresten xd

pussss - vi hörs :)

2009-10-14 @ 17:51:13
URL: http://justenannan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0