Strömlöst

Var utan ström i 4 timmar fram tills nu :P Man är verkligen helt lost utan ström! Iaf jag .. x) satt en stund och spelade kort med lillsyrran och jag vann ;) för de mesta iaf ;P För övrigt så mår jag lite sisådär.. har lite feber, halsbränna och hosta vilet inte är så kul men livet kunde varit värre :) 
Nu tror jag att jag ska göra honugnsvatten till mig och sätta mig framför tv:n och kolla sverige- italien en stund :)
Ha dé folket! och hoppas ni mår bättre än mig x) 
// E- I wish I could change destiny.. 




Syrran har åkt till London ikväll.. Have fun! Avis som tusan är jag! 
Tänker på dig ♥


Kommentarer
Postat av: emmy

åh i London minsann? :D ska hon göra där? :)

åh kul då måste du säga om den var bra! kram!

2009-11-18 @ 21:31:18
URL: http://emmyyaltemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0