Måndagkväll

Hemma och sleten är man.
Cupen i lördes gick skit xD men de var skitkul att spela! :) Jag, johanna, lisa och tonna kom hem vi 9 tiden på kvällen och fixade oss snabbt i ordning och hann precis med bussen till jojje.. så de blev lite festande med ;) Kanske inte var så bra för jag tappade rösten helt på slutet och musiken sög hela kvällen(!) men annars var de kul :) Sjukt mkt folk var där btw! :S men de var riktigt kul de med :)
För övrigt så sitter jag med världens huvudvärk och dricker honungste för att min hals ska bli bättre men sitter och hostar så mkt nu så jag tror att jag snart kommer hosta sönder ett revben :/ så de blir nog ingen skola imon och de innebär att jag missar dansen :( snyft* den enda höjdpunkten på veckan i skolan och så missar man de :( surt!
Men nu ska jag krypa ner i sängen och vila min hals :) Sleep tight everybody!
Love // E


Kommentarer
Postat av: johanna

krya på dig! <3



sv; tack så mycket! :)

2009-11-17 @ 18:22:11
URL: http://joohannajoohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0