Jag kom med!!! :D

Yees!! Jag kom med på dansuppvisningen till lucia med dans och gestaltning! Vi hade uttagning för ett tag sen och jag var nästan helt säker på att jag inte skulle komma med bland dom som får visa upp för de gick så jäkla dåligt på uttagningen! Men linda såg väl ngt bra i de jag höll på med som tur va x) Jag längtar tills vi får stå där på scenen i galaxen igen och visa upp danserna :) Men tills dess väntar många timmar med hårt slit både i skolan och utanför.. :) Men de är de absolut värt!
// E- Can't wait!



The king!


Kommentarer
Postat av: amanda

åh så kul elin!! grattis. vi kommer få se denna storslagna show va? :D

2009-11-23 @ 22:37:22
URL: http://amaandab.blogg.se/
Postat av: P R I M M S

Åh, går du dans och gestaltning? jag väljer det i trean för fick inte in det alls i mitt schema nu! KRAM

2009-11-24 @ 18:39:05
URL: http://primms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0