Fredagen den 13:e stannar jag hemma x)

Jävla kedjebrev och horoskop och stegar och gatstenar och a-brunnar och ja all sån skit!

För er som inte känner mig så bra så kanske ni inte vet att jag är jätte vidskeplig x) Töntigt och korkat men sant! Jag går aldrig på a-brunnar, aldrig under en stege, trampar aldrig på kanten på en gatsten, läser alltid horoskop om de finns i en tidning och tror på dom. Jag ändrar t.o.m mina planer för dagen om de står att jag har otur eller ngt xD Och dessa jäkla kedjebrev! Jag hatar dom för jag göt alltid som de står i dom och jag måste alltid skicka vidare dom xD Jag är helsjuk jag vet men va fasen ska jag göra!? jag kan inte sluta nu x) tänk om jag krossar en spegel :O då är jag körd! xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0