19 november 2009

Gissa vem som ska på prämiär ikväll!
Ingen mindre än jag själv! ;P Jag och tjejerna ska på världsprämiären av den nya twilight flmen NEW MOON kl 23.59 inatt :D
Som jag har längtat till denna kväll! Ända sedan jag såg 1:an i princip ^^ Jag bestämde redan då att jag skulle gå på premiären av denna filmen :P Jag blev t o m medlem i SF:s bioklubb och allt bara för att jag skulle få tag i biljetterna till ikväll x) När jag fick sms:et från SF för ca 2 veckor sedan så surfade jag in så snabbt jag kunde och reserverade 8 st biljetter till tjejerna och mig :) biljetterna gick på en timme (i alla fall reservationsbiljetterna) så jag var skitstolt över att jag lyckats få tag på dom :)  '
Så om lite mer än 1,5 timme smäller de! Då sitter vi där tjejer! :D
Resten av folket.. Sleep tight! ;)
LOVE // E- bara för att vissa är bättre än andra ;)

Snygging däR! ;)

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0