Stolt lillasyster!

De finns inga stors systrar som mina :) Den ena hård pluggar nere i Kalmar och den andra är på andra sidan jordklotet i aussie-land och upptäcker världens alla hörn :)
Sofie har precis fått reda på att hon klarat första tentan och hon var dessutom bäst i klassen! :D Man kan inte annat än att vara världens stoltaste lillsyrra när man får reda på ngt sånt! :) Och den andra hon har tagit  "Open Water Diver" certifikat (dykarcertifikat) ;)  + att hon nu lär sig surfa som länge varit en utav hennes största drömmar att få göra :) Grattis till er båda är det minsta man kan säga! Jag älskar er, ser upp till er och är otroligt stolt över att vara er syster! Det enda jag oroar mig över är att jag aldrig kmr vara så bra som ni ;P men de kmr ju alltid finnas som som är bättre än en själv :) 
Ni e underbara! ♥
// Elin ♥




I would fly away to the moon and back. Take a train on a one way track.
To be close to you, to be close to you..
I would bring the sun when the rain falls down. Stop the world from spinning around.
To be close to you, to be close to you..
I would if I could


 


Kommentarer
Postat av: sofie

Åhhhh du e världens sötaste! Elin du e bra på såååå mkt! Det går inte ens att jämföra...älskar dej!!!

2009-03-05 @ 22:36:51
URL: http://sofiemared.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0