Släkten..

.. är värst? Ja om man frågar Oscar kanske men inte mig! :) Att få umgås med min familj och min släkt är ngt somj jag uppskattar väldigt mkt. Kanske för att alla i min släkt är så snälla, glada och mysiga :)
Kvällens släktkalas spenderades hemma med mamma, pappa, sofie (som kommit hem från Kalmar! :D), Joel, Jonna, Julia, Jacob, mina kusiner Anna och Karin, min fabror Ola och hans sambo Tina, mormor och farfar <3 Ikväll var det pappas tur firas. Att käka blev det varmrökt lax, potatis, majonäsgrädde, sallad och bröd :) Efter de kollade vi på syrrans skydive i aussie och käkade blåbärspaj till efterrätt :) En längtan och smak av sommarn fick man minst sagt! :)

Innan idag så har jag jobbat på Gudis tsm med sofie och zuzanna :) Många kunder idag och jag tror att det blev rekordvecka för i år denna veckan :) sålde för 44 000 igår och idag har jag ingen koll :P men de ser bra ut iaf :)
Efter jobbet köpte jag & sofie godis å gick och satte oss i Gunilla parken i det sköna vädret för att vänta på bussen. Satt där i 45 min och bara njöt av vårvädret :) Härligt härligt!! :)

Imon blir det samling till bortamatch med laget mot varberg(?) vid 11.45. :) Hoppas de blir en vinst men vi får la se :) Väl hemma ska jag in till stan och städa på salongen sen kanske kolla på bio med Jossan :) Hoppas de blir så! E så sugen att kolla på bio nu och de går så många bra nu! :D man vet ju inte vilken man ska välja men ngn av dom här  nedanför blir det kanske :) ska iaf se båda två i vilket fall som helst :P 

NU ska jag krypa ner i min säng och sova :) 
Förresten matchen mellan Sverige och Portugal slutade 0-0 och Isaksson var GRYM i mål!!! :D 
Natti natti // Elin ♥

 

Kommentarer
Postat av: Sara

Langtar hem! Underbart att du uppdaterar om fotbollen babe:D Keep it coming;) Onskar att jag hade varit hemma pa slaktkalaset...

2009-03-29 @ 03:34:53
URL: http://saramared.blogg.se/
Postat av: Sara

Harligt med uppdatering om fotbollen gumman. Jag har ju ingen koll annars. Onskade verkligen att jag var hemma pa kalaset, lite for mkt ar jag radd..<3

2009-04-03 @ 05:39:16
URL: http://saramared.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0