SJUKT KUL KVÄLL!!!!! :D

De var va det ikväll! ;D Glatt och trevligt folk + underbara vänner gjorde den här kvällen till en av dom bästa! :D
Kvällen startade hemma hos sanna på förfest med glada ansikten :) De som var där var jag, sanna, mia, fanny, lisa, lena, julia och soffe + paul, ponna, woody, daniel, anton, calle och jocke :) Vid kvart i 10 gick vi till bussen och tog bussen till kåren vid högskolan :) De var inte så jätte mkt folk i början men de kom sen och de var ganska många som man kände igen vilket var väldigt kul :) Jesper från idol 2008 var där och sjöng ngra låtar :) Kmr bilder! ;) Sen vid 1 tiden så var det slut och Lenas syrra Anna var sjukt snäll och hämtade oss så vi slapp ta bussen :)
Hade grymt kul ikväll! tack alla som gjorde så att kvällen blev så kul! puss på er! :) 

Bilder kmr kmr kmr! :)

Nu ska jag gå och nana lite för imon ska jag och kolla på när laget spelar mot snöstorp/ nyhem.. :) vet inte om jag ska vara med och spela men jag har inte tränat på jätte länge nu så jag tror inte att dom har räknat med mig i laguppställningen :P men jag ska iaf dit och kolla och stötta mina goingar! :)
Godnatt! <3
// Elin- Jag ska ohha hela natten lång ohha hela dan.. ;P

Kommentarer
Postat av: sofie :)<3

haha fan va kul det var...... tack själv elin <3 så jävla glad att ni bjöd med mig! ni är guldvärda vänner! och den låten i slutet. "oaa hela natten" sjöng den killen jag dansade med i slutet ;) hahah I remember

2009-03-08 @ 11:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0