Reaction? :S

Sara kommer snart hem :) tror vi iaf :P de pratas om att hon ska vara hemma till maj men man vet ju aldrig ;P hon kanske stannar där för alltid.. ne fy va hemskt att tänka så :/ men de går inte en dag utan att jag tänker på henne och undrar vad hon gör, hur hon mår och om hon kommer hem snart "/ Och när hon väl kommer hem hur kmr jag att reagera när jag ser henne? Kommer jag att skratta elr gråta över att äntligen få träffa henne? elr jag kanske till och med kommer skrika x) Jag har ingen aning! de går inte att föreställa sig att äntligen få se henne på riktigt på så länge. Låter jätte fånigt! x) men hur hade ni reagerat? Sara kmr anatgligen vara svart också elr grå som säger ;P bara för att hon tycker hon ser skiten ut istället för solbränd :)
Längtar grymt mkt till den dan du kmr hem! Ta't lugnt där nere så länge :) så ses vi snart :)
Love Elin ♥


Kommentarer
Postat av: Sara

Åh gumman! Du är sötast! Jag kommer snart hem. om du har klarat dig i fem månader så klarar du lite till:) Eller hur? Jag känner mig inte lika stressad över att komma hem till maj längre iom att de inte behövde mig då på berlings. Men snart är jag hemma hos er igen, jag ska bara bli klar här nere först;) Du är sötast och jag älskar dig av hela mitt hjärta!

2009-04-01 @ 08:42:18
URL: http://saramared.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0