Påsklov snart här :D

Ja så e de och de e underbart! elr hur? :) De betyder att de är vår! :D Bara att de är lov är helt underbart! som jag har längtat hit :) I helgen blir det träningsläger med fotbollen :D De här ska vi göra:

Preliminärt program enligt följande:


Fredag den 3/4

Kl 15.30 Samling Björkevi
Kl 16-18 Träning på Slätte
Kl 18-19 Dusch & bastu
Kl 19-20 Middag Taco-buffé
Kl 20-21 Teoretisk genomgång av Jörgen och/eller Annika om spelsystem etc.
Kl 21-... Egen tid (film, spel, kort eller liknande)


Lördag den 4/4

Kl 8-9 Frukost
Kl 9-10 Samling för match
Kl 10-12 Match på Slätte mot Falkenbergs FF
Kl 12-13 Dusch
Kl 13-14 Lunch Pasta & köttfärssås
Kl 14-16 Träning på Slätte
Kl 16-17 Dusch
Kl 17-19 Bowling på Rejmes i Halmstad
Kl 19-20 Pizzakväll
Kl 20-21 Teoretisk genomgång av Jörgen och/eller Annika om spelsystem etc.
Kl 21-... Egen tid (film, spel, kort eller liknande)


Söndagen den 5/4

Kl 8-9 Frukost
Kl 9-11 Träning på Slätte
Kl 11-12 Dusch
Kl 12-13 Lunch Korv & bröd
Kl 13-14 Städning av lokal
SLUT



Ska bli jätte kul med lägret och hoppas att man lär känna GAIS spelarna mer :) Ska ta med kameran så att jag kan lägga ut lite bilder från helgen :) Måndag, tisdag & Onsdag vet jag inte vad jag ska göra men jag får väl ta och plugga lite då :P Torsdag- måndag ska jag och Jonna nevr till Sofie i Kalmar! :D Ska bli jätte mysigt men jag är lite rädd för tågbytena x) jag kmr säkert hoppa på fel tåg ;P Men de ska nog lösa sig tillslut :)
Nu ska jag sticka och käka  fiskburgare.. gott? mja men bättre än köttbullar med brosk iaf ;P
See ya! // Elin ♥

PS: Matchen i helgen gick sådär.. Vi förlorade 3-2 men vi hade matchen! Jag lovar! de var iaf kul :) Vi spelade mot Träslövsläge och jag gjorde båda framspelen (som var skitsnygga!! ;P)  fram till Petra som gjorde båda målen ;) DS


Kommentarer
Postat av: Sara

Way to go sis! Se till att inte bli för vältränad bara innan jag kommer hem. Jag ligger efter! Tjock som en köttbulle är jag numera, men vafan;) Älskar dig!

2009-04-01 @ 08:45:16
URL: http://saramared.blogg.se/
Postat av: sanna

onsdag är det pastadag hos matilda!!!! :D <3

2009-04-02 @ 20:01:12
URL: http://barafalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0