Min syrra e coolast!!! ;D

Hon har hoppat fallskärm nere i aussieland!!! :D Så sjukt coolt!! själv hade jag aldrig vågat göra det men hade så gärna velat! trodde inte hon helller skullle våga ;P men har precis kollat på filmen från det :) Kopiera länken nedanför och kolla när hon hoppar :) Grymt häftigt! :D synd bara att man inte får se själva hoppet.. :/ dom har klippt de när dom har lagt ut det på nätet för att de inte ska vara så långt :/

http://www.goskydive.com.au/flvplayer.php?flvar=Sara%20MaredMed_stereo.flv

Kolla även hennes kompis linneas hopp :) där ser man själva hoppet :)
 
http://www.goskydive.com.au/flvplayer.php?flvar=Linnea%20SvenssonMed_stereo.flv


Dålig uppdatering på sista tiden ha det varit och ärligt talat så vet jag inte varför x)
Pappa fyllde 42 år i söndes :) Gamla gubben nu ju :P Han fick en blå Lyle & Scott piké, en svart fred perry hodie, en vit skjorta, ett jätte sött födelsedagskort från julia och jacob mm :) Glad blev han och nu så tkr han att vi kan börja införa pappas födelsedag med dagen efter och annan dagen också x) fattar inte riktigt vad han menar men aja ;P Igår var jag inne i stan med Julia efter skolan och åh va fina sommar kläder alla butiker har fått in :) men sara, mamma och pappa tjatar jämt och ständigt om att jag ska spara mina pengar vilket är bra! :)  men så sugen jag blev på att shoppa loss lite igår :/ men ne jag måste skärpa mig och hålla i pengarna :) Pappa ska hjälpa  mig att öppna ett sparkonto nu också för att han vet att jag inte kommer kunna spara pengarna :P Han känner mig alldeles för väl! Snart måste jag börja betala körlektioner och sånt med :/ och jag måste laga moppen så jag kan fräsa runt på den i sommar ;) Så spara it is!
 
Ikväll ska jag på en efterlängtad träning med KBK/GAIS :) Har inte tränat på 2 veckor nu och min kondis blir ju inte bättre precis! Måste försöka få upp den lite iaf innan serien börjar.. :) I helgen så spelade laget match förresten :) men jag kunde inte vara med för jag jobbade :/ som jag alltid gör på lördagarna då matcherna e :( dom spelade iaf mot ngra som jag inte vet vad dom heter x) och matchen slutade med en förlust (2-1).. Men laget hade tydligen spelat skitbra och hade varit på dom andras sida av planen hela tiden :) synd att vi inte fick in mer mål bara :/ men ni jätte duktiga ändå KBK/GAIS! <3

Nu ska jag på tråkig franska lektion och ladda inför prov på torsdag :/ kmr gå skit men bara jag får G så e jag skit nöjd! :) Låter jätte dåligt men de e verkligen inte kul att ha Anita NIlsson i franska! :( Elr hur Jossan, Julia och Lena? :)
Adios skabb ;P
// Elin - Skiner som solen över en sak som har hänt just nu :)

bilder kmr på pappas presenter :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Elin goes shoppaholic!! ;)<3

2009-03-25 @ 18:11:15
Postat av: matilda

Oops:) kommentaren va från mig :)<3

2009-03-25 @ 18:12:34
URL: http://myownmelody.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0