Goa skratt och härliga minnen :)

Är hos michelle och myser med julia, lena, sofie och mia :)  Vi har käkat pizza nere på Alexandras och kollat på filmen "Brudens bäste man" :) as bra! se den! ;) och så har vi snackat gamla minnen från österled :) de var tider de ;P fast jag e så glad att jag valde sammhäll-miljö! SPM ni e oslagbara! ni är anledningen till att jag orkar dra mig upp ur sängen på morgonen :) <3 är så glad för at jag hamnade i en så bra klass som denna :) ni e härliga ni! <3



Dom andra tjejerna sitter nu och kollar på rosa the movie medans jag sitter här och är tråkig :P 
Tack för kvällen tjejer ni e underbara som alltid! älskar er!

    

    



// Elin- ni e för söta ni! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0