Dagar som bara flyger iväg!

Dagarna bara går och jag är överlycklig för det betyder att Sara snart är hemma och att sommarn snart är här! :D vädret har även blivit lite varmare och jag har börjat gå i lite vårkläder :) de märks att man är lite tidig med att klä sig för lätt för jag har blivit ordentligt sjuk :/ Jag misstänker att mamma har smittat mig lite för hon har också varit jätte förkyld och fått bihåleinflamation.. :/ Men jag hoppas hoppas hoppas att de inte går  så långt för mig att jag får börja knappra penselin.. 

För övrigt så jobbar jag väldigt mkt och jag har bestämt mig för att fortsätta med fotbollen! :) Gullbrandstorpsgänget (som vi har slåtts ihop med) är jätte goa och jag ska försöka träna så ofta jag kan!! Var och kollade när laget spelade i söndes mot SNFF.. 2-2 blev det :) Blev jätte sugen på att spela när jag såg dom! :) 

Resten av veckan blir de jobb varenda dag .. Idag, fredag och lördag på Gudis :) och salongen på söndag .. Förresten Sara, Anne har gjort om på salongen! jag har kanske redan har sagt det till dig men gud va fint de har blivit! Jag ska lägga upp blider på de så att du kan se hur de ser ut ;)

På lördag är de (förutom jobb på Gudis då) tävling för Jonna & Lime, Moa & Avanti och Linnéa & Betty i Harplinge :) + att de e match me laget mot Harplinge :) tyvärr så hinner jag inte vara med på båda elr jag skulle ju bara kollat på tjejerna när dom hoppade men hade så gärna velat se det :/ Men jag längtar tills matchen när jag får fightas och tjafsa lite på planen!! ;P

Nu ska jag käka :) Hej svejs!
// Elin- Ngn som har ngt tips till va jag kan ge pappa när han fyller år? :)


Kommentarer
Postat av: Storasyster

Oh vad nice! Ja, lagg upp bilder!!! Vad bra att du har bestamt dig for att fortsatta! Vad sags om att trana nar jag kommer hem, har ar fettforbranning ett valbehovt ont!

2009-03-15 @ 04:16:12
URL: http://saramared.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0