090615 01.15

Sitter här och skriver ett skolarbete.. på mitt sommarlov! :( men de e för att höja mitt betyg så de e väl värt de antar jag :) Idag har jag varit och lämnat tillbaka matteboken på skolan så jag skulle slippa få betala för den och sen åkte jag in till stan för att köpa sommarbusskort och då sms:ar julia och frågar om ngn vill komma in till stan och fika med dom :) perfekt elr vad!? ;D så de blev fika med julia, lena, matilda och saga på espresso house :) blev frappino för mig, mudcake för julia, lena och saga och iste för matilda :) riktigt mysigt var de och riktigt gott! :D

Imon blir de jobb.. 16.00-19.00 så de e helt okej :) hoppas att de blir bra väder så att man kan sola lite också och få lite färg till midsommar :) annars blir de solariet ;)
På midsommar blir de tobbes stuga i bexet :) hoppas att de kmr mkt roligt och trevligt folk så att de blir en kväll att minnas :) många som åker iväg nu bara :( Jossan åker på onsdag till vimmerby, julia och lena åker också på onsdag fast till kroatien, coffe om mindre än en timme till grekland och johan har redan åkt :/ kmr sakna er! <3 men se till att ha de riktigt kul! :) och släng iväg ett sms då och då ;)

Nu ska jag snart krypa ner i sängen och kolla på min kära bärbara dvd-spelare :) ska kolla på ännu ett prison break avsnitt :) de e så bra så man blir tokig! :P men de har jag varit i praktiskt taget alla serier som har gått på 3:an och 5:an :P gossip girl, grey's anathomy, the hills, desprete housewives, OC, one tree hill, sex and the city japp you name it! ;D alla e ju så bra! men ne nu måste jag gå..
Natti natti allihopa!
Sweet dreams // Elin ♥


Kommentarer
Postat av: Julia och lena

Sounds great but we want to hear all about midsummer;)

2009-06-21 @ 13:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0