Sverige- England

Matchen var sjukt spännande men tyvärr så bommade sverige första och sjätte straffen och england bara första.. :/ lite otur bara.. synd! Men dom har gjort väldigt bra ifrån sig under hela de här mästerskapet så man ska deppa ihop för de :) Man kan ju hoppas att dom får bronset iaf :) De e dom absolut värda! :)



Imon ska jag träffa kidde i stan och shoppa loss! :D äntligen! har fått lön och det är dags att spendera pengarna :P Shopaholic that's me! ;) hahha :D Har hittat två väskor som jag villl ha och ett par svarta pumpsmåste inhandlas.. :) sen så hade inte en fest elr vardagsklänning varit fel heller :) kidde sa nyss att han typ inte har shoppat på ett år!? What? hur klarar man sig? :P hahah nemen ett helt år? :S Han har tydligen sparat en hel del duktig som han e :) Moa kommer in till stan senare också och då ska vi fika :D på mitt favvoställe espresso house :)



Kidde :)

Imorgon blir de utgång md några av tjejerna i klassen :) förfest ngn som vet vart vi kan ha den? :) sen blir de iaf till petras och elins lokalfest i brogård med fanny, sanna, mia och matilda :) Har snackat lite med oscar och antagligen så ska han, fidde och calle också dit :) skabli kul att träffa dom nu när man inte har sett dom sen skolavslutningen :) 
NU ska jag sova för jag e trött!! :P har jobbat heldag på jobbet idag och sov riktigt dåligt igår natt.. :/
Men natti natti allihopa :)
PUSS // Elin ♥

Kommentarer
Postat av: sanna

neej saknar dig vava! ses imorgon sötan :))

2009-06-27 @ 00:49:27
URL: http://fffalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0