Sommar, regn och rusk..

Japp vi har fått sommarlov men vädret e bara kasst! de e ju toppen :/ skolavslutningen var helt okej ganska kort men de var bara skönt för då kunde man åka hem och ladda upp inför kvällens festligheter :) de blev förfest hos oscar :) käk, snack och dansande blev de ;) mkt trevligt folk som var där :) alla var på topphumör och särskillt oscar som hade börjat med drickan i förväg ;P vid halv 10-10 tiden så tog vi bussen in till stan och bytte buss sen vidare mot snöstorp till tobbes, rasses och lydias privatfest :) mkt trevligt blev de där också med väldigt mkt folk :) lite ledsen över att jag inte träffade coffe bara :( <3
Vid kvart över 2- halv 2 tiden så stack jag, Jossan och Linus hem till Jossan.. Jossan gjorde smoothie och mackor till oss :) ni kan ju gissa om de var gott! :) Vi gick och la oss vid halv 3 kancke och var uppe vid 11 tiden nästa morgon :) 
kvällen var bra men som sagt saknade coffe :( och skulle nog tagit de lite lugnare med drickan också ^^





ni e underbara! ♥



Morning Glory

För er som inte vet så springer de numera runt ett litet busfrö hemma hos mig :) Miche har fått sitt föl! :D Ett sto (en tjej), brunt med två vita strumpor bak och en stjärn :)  Jätte söt e hon och jätte busig! Hon har redan hunnit sparka sofie på knät så hon har ett stort blåmärke och stegra och bockar gör hon hela tiden :P 

För er som undar om vi stod ute mitt i natten och hjälpte miche att få ut fölet så kan jag säga att vi hade ingen aning om att hon fölade den här natten x) idag var de ca en vecka kvar minst tills fölet var beräknat och första gången dom får föl brukar dom oftast gå över tiden.. men iaf när mamma ringde och bad mig ca halv 6 imorse att säga till sofie att gå ut i stallet och kolla till hästarna och att miche stod lugnt i boxen så tog de inte en lång stund innan sofie kom in genom dörren gråtandes och överlycklig på samma gång och skriker i princip ut att miche har fått föl! Fölet står i boxen och allt har gått bra :) Miche står helt lugn i boxen och håller hela tden ett öga på den lilla ögonstenen :)



Melissas lilla Morning Glory ♥


Kommentarer
Postat av: Emma

sv: hej sötis! det är bara bra med mig hur är det själv? Japp jag ska träna idag y) ses då sötnos <3

2009-06-15 @ 14:07:54
URL: http://eemmmajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0