090603

Dagen har varit låång även om den inte spenderades särskillt länge i skolan.. Dagen började med att jag försov mig och missade min buss som gick 08.17.. när jag vaknar ringer jag i panik mamma och frågar om hon kan hämta upp mig från någon busshållsplats på vägen till stan och köra mig till skolan för då skulle jag kanske hinna i tid.. jag tog i alla fall 400 bussen som gick 09.19 från mig och var inne i stan vid så där 20-25 min i 10 och jag började första lektionen vid 10 i :S.. men de löste sig för min jätte snälla mamma kom och hämtade mig på österskans och körde mig till skolan :) jag kom ändå några minuter försent men de gjorde inget :) jag fick gjort mitt prov som jag missade i förra veckan under denna samhällslektionen och de kändes bra så jag var ganska nöjd när jag gick därifrån :) Efter de fick vi sluta för historian i på eftermiddan var inställd och Linda sa att vi kunde jobba hemma med svenskan så de var en ganska slapp dag i skolan :) men trött var jag ändå även fast jag fick sova någon timme längre imorse men jag var uppe rätt sent igår och pluggade inför samhällsprovet som jag skulle ha idag så de e kanske därför jag e så trött :/

Efter skolan åkte tjejerna in till stan och käkade medans jag satt och väntade på bussen från sannarp till stan.. när jag kom in gick vi lite i affärerna och jag hittade en svart kjol på HM som mia la ut pengar till mig åt (a) du e en ängel mia! och mia hittade en jätte fin klänning som hon antagligen ska ha på lördag på soffes fest (som jag btw läängtar till! =) matilda åkte hem och pluggade, jossan stack och jobbade och mia åkte tillbaka till skolan för att gå på musiken sen efter att vi käkat glass på donkan och snackat massa skvaller :P alltid lika kul! när de bara var jag, julia och lena kvar utav gänget så gick vi lite i affärer sen satte vi oss hos Jossan på vattenporten :) Så gott allting e däR! helt gudomligt! Idag blev det en kladdkakebit med grädde och en caffelatte som var med smaksatt med choklad oc hasselnötter :D mumma! jag och julia delade caffelatten för vi var inte så sugna och vi visste inte vilken smaksättning vi ville ha men de blev toppen :) Lena åt chokladbolle som vanligt och smakakade lite på vår latte :) vi fick även smaka chailatte av jossan och i slutet fick vi även lite jordgubbssmothie :) hon e för go jossan! :) <3



Efter mätta magar och mycket fika gick vi därifrån 1,5 timme senare.. :) var tvungen att ta bussen hem för att ladda upp för fotbollsträningen i kvibille ikväll :) det gick skit i början av träningen men sen rullade det på ganska bra och jag kom äntligen in i träningen :) var nära på att åka hem ett tag för de gick verkligen piss och mina benhinnor värkte så mycket så jag kunde inte skjuta ordentligt :( men det löste sig som tur var! :) ledsen över att jag inte kan vara med på matchen mot Vapnö på fredag bara :/ vi ska ju ha släktkalas hemma så jag fick hoppa denna gången men jag hoppas vi vinner och plockar några poäng till för de behöver vi verkligen tjejer! kom igen nu och tagga till tills på fredag så e jag helt säkert på att ni åker hem med en vinst! :) 

Nu ska jag ta och sova för som sagt jag e grymt trött och de blir nog hörförståelse i morgon kl 08.10 på franska lektionen :/ Missa inte dansuppvisningen imon på sannarp förresten! måste dit och kolla! :) Jag längtar verkligen till höst då jag får börja med dansen igen! saknar den grymt mkt! :(
Sweet dreams!
// Elin ♥





.......

Kommentarer
Postat av: jossan

HAHA ej va fulbild :) tack för att ni kom det gjorde så att tiden gick mycket snabbare. puss ses sen sunshine! <3

2009-06-04 @ 07:25:45
Postat av: Matilda

Åh va du är söt elin! Duktig du var idag :)<3

2009-06-08 @ 20:48:39
URL: http://myownmelody.blogg.se/
Postat av: Denniz Ganevik

Vad vacker du är :$

2009-06-15 @ 03:39:08
URL: http://dennizganevik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0