090602

Shit va tiden går fort! Det är JUNI!! :D sist jag skrev var 14 maj.. illa :/ jag har helt enkelt prioriterat annat :) som att sola, plugga, jobba sova(!) etc. men nu får de bli lite ordning igen tycker jag :) de har hänt mycket på sista tiden :) Alla nationella i skolan är klart förutom franska hörförståelse som jag ska ha i eftermiddag.. hoppas hoppas att de går bra! jag har klarat mig med nöd och näppe på de andra delarna och fått precis G :P låter skit kasst men för mig e de hur bra som helst just nu x) franskan e något som har gått skit de här skolåret och jag kan inte säga att jag har försökt göra ngt åt det heller :/ känns lite tråkigt nu med alla betyg snack när lärarna frågar hur jag själv tycker att de går i skolan och man e tvungen att erkänna att de inte har gått så bra den sista tiden :/ alla lärarna säger att jag startade på toppen i höstas och nu e jag nere på botten typ x) låter ju toppen.. not! mina betyg då? ingen aning hur de kommer gå förutom 1 mvg och 3 vg av 12 typ x) ska ha mer betygsnack längre fram i veckan.. :) Denna veckan kommer bli as jobbig! :/ hade historiaprov imorse och franska ska jag ha i eftermiddag, samhäll imon, måste göra klart svenskaarbetet och idrottsarbetet också :/ + att vi ska ha prov i natur på måndag och de skulle vi egentligen haft på torsdag men lotta var snäll och flyttade på det :) jag måste få ett mvg på det här provet så att jag får mvg i betyg :) hade kännts grymt bra!

Till helgen blir de släktkalas hemma för jacob och joel :) hoppas vädret håller uppe så att vi kan sitta ute bara :) Kmr bli super mysigt! <3 var så länge sen jag träffade mina kusiner och resten av släkten :/ så de ska bli kul att träffa dom :) vi kommer träffas nästa helg också för då fyller min kusin 15 år! Grattis i förskott Anna! Hon och jag ska ta en liten roadtripp med våra moppar nu när hon fått moppe ;) Sen på lördag så blir det antagligen fest hos Sofie :) kmr bli jätte kul om de bara bli av..  verkade som att de var ganska många som inte kunde komma men jag ska tjata på dom sofie :P

För övrigt så leker livet och solen skiner! :D Fotbollen känns toppen nu och senaste resultatet mot torup/rydö blev 1-1 :) emma la in den iskallt i bortre hörnet i sista minuten ;) så ska de se ut säger jag bara men vi blev nervösa att vi skulle förlora där ett tag när torup/rydö gjorde mål när de var 3 minuter kvar av matchen. Jämn match minst sagt! :)

 Nu ska jag och jossan snart sticka och käka :) gott! vi satt ute och plugga natur ute i solen ett tag men det blev för varmt för vi villl ju inte gå svettiga inte :P haha 
Ha dé! :)
// Elin ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0