I'm in love (a)

Nothical Sailor2 Dress SEK 549, Rare Fashion - NELLY.COM Una Tube Dress SEK 699, Rare Fashion - NELLY.COM Sweet Top SEK 349, Rare Fashion - NELLY.COM Nothical Sailor Dress SEK 549, Rare Fashion - NELLY.COM Nly Belle Dress SEK 499, Koola Anna - NELLY.COM Hawaii Dress SEK 899, Svea - NELLY.COM

Hahah ja jag e hopplös x) men jag gillar de (a) har lovat pappa att jag och han ska öppna ett sparkonto åt mig denna veckan men de e inte första gången man har hört de :P men antar att de verkligen e på tiden att jag börjar spara till körkortet och massa annat sånt dyrt som e tråkigt att lägga pengar på.. :/ 
Ngn mer som känner att dom inte kan hålla i pengarna? :P
// Elin- Shopaholic that's me! ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0