Hektisk dag på jobbet..

Jao så e de ibland.. de e tisdag och normalt brukar de inte vara så mkt folk i vår lilla, lilla butik då men idag slog turisterna till hårt :P oxfilé, fläskfilé, falukorv, orginal bratwurst, gudmunskorv, chillipastrami, lövbiff ja you name it! allt gick idag! kassan slutade på 27 000 någonting.. så efter jag och tessan stängt själva och de var dags för stängning var jag minst sagt trött! Vi var nästan färdiga med allt och självklart var jag tvungen att välta ut 1,5 liter smutsigt vatten på golvet som sprider sig över hela golvet och inte bara en gång.. två gånger! x) en gång ute i köket och en gång vid kassan x) jag var ju trött (a) tessan bara skrattade åt mig och jag blev skitarg på mig själv för att de alltid ska hända mig och att de e så typiskt mig! jag fattar inte varför!? men aja de gick snabbt att torka upp så de var okej. Jag längtar till min lön!! varit på jobbet varenda dag nu i 7-8 veckor och jag börjar tröttna.. mkt lättare när man går i skolan och bara jobbar ngra dar i veckan.. :) men aja min lön kmr snart och denna månaden är summan hög!!! :D spara, spara säger pappa och jag säger bara shoppa, shoppa, SHOPPA!!!! :D åh jag längtar! Jag, mia och resten av tjejerna ska till göteborg snart med och bo i mias brors lägenhet s att vi kan vara där två dagar :) shoppa ena dagen och liseberg andra ;) ska bli sjukt kul! :)



Och på lördag fyller jag år!!! :D på önskelistan står bland annat laptop och systemdigitalkamera (a) men de kan jag ju bara drömma om att få x) hahah :P men man måste ju få dr ömma elr hur? ;) annars så e det pengar och babyliss iCurl som också finns som alternativ :) vi får väl se va de blir :)
Nu ska jag äta maten som jag och syrrn slängt ihop :) Hemmagjord potatismos och hemmagjorda köttfärsbiffar med soltorkade tomater och fetaost i :) gott! :)
Ha dé! // Elin ♥

       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0