090723

Startade dagen med att bli väckt av sara.. hon frågade om jag ville kolla på yesman med henne och sofie.. och självklart ville jag de! :) jätte mysigt! :) när filmen var slut fick jag ett sms av lisa som var söt och frågade om jag ville träffa henne i stan och fika :) så jag gick ut i stallet och gav hästarna betfor och sen släppte jag ut dom.. efter de var de snabbt in i duschen och föna håret, sminka sig och klä på sig för jag skulle träffa lisa vid halv 2 :) väl inne i stan mötte jag lisa vid lilla torg.. de blev först lite tittande i affärer sen fika på my favorite place, espresso house ;) de blev varm choklad och panini för både mig och lisa :P gott minst sagt var de! :) när vi fikat färdigt och snackat massa skvaller så var de dags för mig att sticka till Gudis och jobba :) jobbade bara 3 timmar idag så de var ganska lugnt :) jag, sofie och tessan var rekordsnabba med stängningen och städningen också så jag var hemma vid lite över 7.. :) och nu sitter jag här.. lisa har precis åkt hem från en myskväll härhemma.. :) syrran och hennes kompisar förfestade här hemma tidigare ikväll med musiken på högsta volym och cidern i hösta hugg ;) gissa om jag var sugen på att gå ut ikväll! :( men aja jag var ute igår så jag fick hålla mig lugn ikväll :P var hos en kille som hette samuel i hans lägenhet i stan med kanske 20 andra pers :) var där med moa, antonia och lena :) mina egna små partypinglor ;) de hela var trevligt värre :) vi får se hur de blir på lördag :P jag e ju trots allt bjuden hem till fredrika, till samuel och till emils stuga i småland.. :) jätte roligt att så många vill ha med en men såå svårt att bestämma sig för vart man ska :/ och jag fyller ju år då med ;P vet att jag tjatar (a) men jag längtar! :D och de e just därför jag vill att kvällen ska bli så lyckad som den bara kan bli också :) synd att ma måste jobba bara.. :/ men de e bara 5 timmar s de e helt okej :) 

Imorgon får vi lön!! :D och jag ska in till stan innan jag börjar jobba.. vet inte vem jag kan åka in tillsammans med bara.. :/ ngn som vill följa med lilla mig? (a) måste köpa svarta pumps, festklänning till lördag och skulle vilja köpa nya byxor också (a) Vi får väl se om jag hittar ngt :)
Men nu ska jag förflytta mig till tv:n och sitta där och glo :P
Måste bara säga att dagens underbaraste är lisa! Min sockertopp som alltid ställer upp!
e guld värd gumman! ♥
Ha dé! Godnatt och puss // Elin ♥ - bara två dagar kvar.. (a)



♥ Lisa ♥


Kommentarer
Postat av: Sara

Imorgon fyller världens sötaste lillasyster år!!! You rock!<3

2009-07-24 @ 13:47:22
URL: http://saramared.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0