Lite gott och blandat..

Har varit dålig uppdatering på sistone men har inte hunnit sitta vid dator och hålla på med annat än skolarbeten nästan.. iaf inte sen skolan började.. men jag har jobbat ganska mycket också.. men jag klagar inte för det är ju pengar och vem behöver inte det? :) jag har även varit hos frissan och klippt + färgat håret.. ser för jävligt ut men jag är iaf inte lika missnöjd som jag var när jag kom hem direkt efter.. vi har även hunnit med ett släktkalas för Karin (kusinen) som fyllt 12 år nu :) 

Imon blir det först skolan vid 09.50 till 14.50 helt okej :) sen ska jag gå och köpa mina godingar (mina jeans ;P) på gina och även en svart ganska tunn t-shirt :) jätte söt! :) 


still waiting for you to come home.. ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0