Girls you're the best!

Jag vill tacka mina underbara tjejkompisar Jossan, Matilda, Julia, Lena, Sanna och Mia för en av dom bästa kvällar någonsin! :) Ni e så himla underbara och det känns verkligen att vi har kommit varanda så nära <3 Hoppas på fler kvällar som den i fredes :) Ngt extra kul med den var att strömmen gick och jossan som är jätte mörkrädd blev jätte chokad och trodde att den skulle komma tillbaka när som helst men den varade i ca1-1,5 timme :P men vi hade det jätte mysigt med tända ljus och vi snackade jätte mkt! :) älskar er tjejer! <3 ni e underbara personer med underbara personligheter :) tänkt att vi hade sån tur att komma i samma klass :)
Elin ♥ - Vi saknade dig Fanny! <3

Bild kmr! ;)

Kommentarer
Postat av: sofie

tack för kommentaren. om mitt nya outfit och det :) puss på dig!

2009-02-03 @ 21:11:31
Postat av: Johanna

Hej ! jag såg din kommentar. Ja , jag har blivit tsm med david j =D det skulle vara jätte kul & mysigt om vi kunde snacka ihop oss och ha en tjejkväll någon dag, det va ju trots allt ett tag sen. vi alla har nog en del att snacka om :) hör av dig någon dag ! jag saknar er <3

2009-02-04 @ 11:50:27
URL: http://joohannaj.blogg.se/
Postat av: Matilda

underbaring! TACK själv, vi får ha fler sådana kvällar SNART! <3

2009-03-01 @ 12:04:12
URL: http://flickannilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0