En mindre i familjen Mared/Jönsson:s hus..

Syrran flyttade ut igår och hemma e det tomt : (
Hon ska börja plugga i kalmar och jag e världens stoltaste lillsyrra för att hon e så duktig och börja plugga : ) men hemma kommer det vara stor skillnad och jag blir ju störst utav syskonen :O :S vilket känns jätte konstigt! innan har vi alltid varit "världens största" familj x) haha men nu är vi två pers mindre och vårt huset känns bara större och ensamare ju mer tiden går.. jag e van vid att ha mkt folk omkring mig hela tiden (och bråk mellan oss syskon ingår självklart ;p) snart e det min tur att flytta ut och det känns otroligt skrämmande! :O jag som e ett godis freak(!), okunnig i köket, ingen vidare planerare, bäst på att städa!!! och inte världens bästa spara precis ska bo i en egen lägenhet!? jaja det är ju ändå några år till kvar :) de jag ville säga med denna texten egentligen var att jag kmr sakna dig syrran och lycka till med pluggandet! :D älskar dig! ♥ 
// Elin


Kommentarer
Postat av: sofie

Åhh så söt du e...kommer sakna dej me såklart! ni får komma och hälsa på när ni vill, bara ni inte kommer hela klungan för det finns det ingen plats till:P Ta hand om dej syrran...ska plugga på så jag får en helg ledig så får du komma ner och hålla mej och totte sällskap:)

2009-01-21 @ 18:48:06
URL: http://sofiemared.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0