My time moves so fast I can't keep up with it..

Tiden går för fort! Elr på ett sätt gör det inget för då kmr sara hem tidigare från aussie och sofie kanske från kalmar :) men jag hinner inte med! :S Idag är det 100 dagar exakt sen sara lämnade oss :'( men tiden börjar gå ganska fort och det känns inte som att de är så lång tid kvar tills hon kmr hem :) fast när hon väl har bokat biljetten hem så kmr jag att längta ihjäl mig tills hon kmr fast de gör jag ju nu med men ändå ;P tiden kmr gå saktare då bara för att man vill att den ska gå fort :P e det ngn som förstår vad jag menar? x) haha

Den senaste 1,5 veckan har det hänt mkt! :)
* Vi har haft en klassfest elr typ halva klassen va med men ändå :P
* Jag har jobbat på både gudagott och salongen,
* vi har klättrat på idrotten, gå in och kolla på min facebook om du vill se bilder från klassfesten och klättringen :)
* Vi har haft släktkalas här hemma :)
* Tjejkväll hemma hos julia med gamla tjejkompisarna, jätte mysigt! <3

De har också varit mkt i skolan nu sista tiden "/ men jag och resten utav klassen kämpar på och hoppas på bättre tider :)
Elin- Life keeps on going..



Igår innan släktkalaset hann jag med lite shopping :) 
De blev det här:
* Svarta chinos från gina 199 :-
* Svart långarmad tröja/jacka från carlings 399 :-
* Svart jeansleggins från gina 199 :-
* Grå t-shirt med svart tryck på också från gina 99:-
* Marinblå långarmad tröja/jacka från carlings 399:-
  Summa: 1295 :- 

   
   


Kommentarer
Postat av: Sara

Den marinblå från carlings var grymt snygg gumman! Fortsätt shoppa, men glöm inte att spara en liten slant;)

2009-02-08 @ 07:56:26
URL: http://saramared.blogg.se/
Postat av: Josefin

Allt var supersnyggt! :D

2009-02-11 @ 19:48:13
URL: http://frokenbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0